LOVELORN
LOVELORN
once upon a time


خداحافظ عشق من

.... 

این شعرهاساخته خودمه نمیدونم خوشتون بیاد یانه اما خوش حال میشم نظرتونو بگین

کاش هيچ وقت باهم اشنا نمي شديم
با اين عشق نا اميدانه زندگي نمي کرديم
پشيمون نيستم اما....
خيلي متاسفو پريشونم
اون روزي که تورو ديدم رو هيچ وقت فراموش نمي کنم
اون صورت مهربونو شيرينتو
تو درونم آتيش زدنه اون نگاه تو
ازياد نميبرم
تو زمون هايي که باهات خيلي خوش بودم
نميدونستم بينمون وداعو جدايي هم قراره بيوفته وتو منو فراموش مي کني
به اين چيزا که اون موقع فکرمي کردم منو خيلي مي ترسوند عشقم
ولي اشکال نداره ...زير سايه عشقم مي شد بارنج زندگي کرد
اما...اگه توام کنار بودي
فراموش نکن عشقم
بااين نامهربونيات بازم پيش هم بوديم
کاش هيچ وقت باهم آشنا نمي شديم
با اين عشق نا اميدانه زندگي نمي کرديم
اشکام از رو گونه هام سرازير ميشه آروم آروم
از اين جدايي که بينمون افتاده هلاک ميشم
تموم شدن اين عشقو اصلا نمي خوام
اما يکم که فکرمي کنم مي ترسمو نفس کشيدنم سخت ميشه
تپش قلبم خيلي کم ميشه
وقتي به نبودنت فکرمي کنم
اين چه درد بزرگيه اين عذاب آوره خداي من
اما ميدونم تو اين عشقو فراموش مي کنيو بايکي ديگه ازنو شروع مي کني
سرنوشتمون اينطوري رقم خورد
واي کاش اصلا آشنا نمي شديم
با اين عشق نا اميدانه زندگي نمي کرديم
خداحافظ معشوق ام
خداحافظ عشقم
خداحافظ
ديگه بدون تويه لحظه ام زندگي نمي کنم
خداحافظ

اين عشق نا اميدانه امو وارد قلبم مي کنمو
باچشم هاي پراز اشک باهات خدا حافظي مي کنم
من نتونستم فراموش کنم انشاالله تو مي کني
اون زندگي که هميشه منتظرش بودي روباکسه ديگه شروع مي کني
بوس کن منو دروغکيو ازم جداشو
ولي يادت باشه اون عشقي که من به تو دارموبه هيچکس ديگه نخواهم داشت

تو دود سيگارميو من مثل اتيش
وارد بازيي شدم که گفتن توباختيش


 بي تو زندگيم حتي ثانيه هام ايستاد
من شاگرد خوب" تو مثل بدترين استاد


اي يار يار يار"دلم خون گريه کرداين بار
بي تو آغوشم بسته نرو تنهام نزار اي يار


باور کردم عشقتو مثل بچه هاي معصوم
همه لحظه هام تو شدي حتي آرزوم

 

مي خواي بري؟

بدون بهونه بروبيدار نکن خاطراته خفته ارو
صدات همون صداست اما نگاهت غريبه
داري ميري ياد باشه عشق من همينه
تو يه گل تو باغ آرزو هام ولي پرپرميشي روزي
تو عشق پاکم ميموني نفسامي که هنوزي

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت23:59---24 بهمن 1390
عالی بود ali_0633loxblog به منم سر بزن
پاسخ:ممنون حتما دوست عزیز


soheil
ساعت0:33---21 بهمن 1390
سلام عزیزم عالی بود وبلاگت قشنگه مخصوص عکس های که نصفش ساخته خودته همین طور ادامه بده دمت گرم پاسخ:مرسی سهیل جان لطف دارین

amir
ساعت23:01---20 بهمن 1390
سلام من شما را لینک کردم شما هم من رالینک کنید توضیحات در

http://dbglink.loxblog.com
پاسخ:لینکتون کردم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:,

|
 


yozlarja cick var ama"gul"bashka yozlarja insan var ama "do3t"bashka minlarja do3t var ama "san"birtanasan salamatiye irancell ke behemun yad dad ghabol kardane bazi pishnahada faghat az etebare adam kam mikone
llnightrainll@yahoo.com
نازترین عکسهای ایرانی

 

 

sepide

 

اسفند 1390
بهمن 1390

 

خواب
منو دوست نداره
پیله تنهایی،مردگان،یکی بود
قهوه
دست گذاشتم رو یکی
می درخشم
خداحافظ عشق من
meysam hard boy
دل سنگ
به همین سادگی رفتم
شهرعشق
نازمژه هات
خاطره
غروب سرد

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان LOVELORN و آدرس nightrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





عکس
black Graphic
دستهایم مال تو
دانستنیها
RAP_SEDA
جدیدترین عکس های روز
جوک منفی 18
نرم افزار هاي توپ اندرويد
تلنگر باران
ردیاب خودرو

 

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


Love Letters Generator at bigoo.ws

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->